در لایحه بودجه ۱۴۰۵، دولت قصد دارد افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان را به صورت پلکانی معکوس اعمال کند؛ یعنی حقوقهای پایینتر درصد افزایش بیشتری و حقوقهای بالاتر درصد کمتری دریافت میکنند.

به گزارش توسعه گستر از فرهیختگان، حقوق ۱۰۰ میلیونی یک کارمند، ۲۳ میلیون بیشتر میشود؛ درحالیکه حقوق حداقل بگیر با حداکثر افزایش به ۱۹ میلیون تومان نمیرسد!
![]()
