وزیر علوم:

هیچ‌کس حق برخورد خودسرانه با دانشجویان را ندارد

طبقه بندی خبر:

تاریخ انتشار: ۱۱ /دی/ ۱۴۰۴

پس از پیگیری وزیر علوم درباره اتفاقات دانشگاه شهید بهشتی، تأکید شد که هیچ نیرویی حق ورود یا برخورد خودسرانه با دانشجویان را ندارد و هم‌اکنون هیچ دانشجویی در این دانشگاه بازداشت نیست.

به گزارش توسعه گستر از ایسنا: محمدعلی دادگسترنیا، مدیر روابط عمومی وزارت علوم و دستیار رسانه‌ای وزیر علوم با انتشار یک پیام در شبکه ایکس نوشت: از شب گذشته ⁧ وزیر علوم⁩ رأسا پیگیر اتفاقات دانشگاه شهید بهشتی بودند. هیچ نیرو و مأموری مطلقاً وارد محوطه دانشگاه نشده و صبح امروز در طی تماس‌هایی مقرر شد هیچ گروهی خودسرانه حق برخورد با دانشجویان را ندارد. با تلاش‌های صورت گرفته اکنون هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست.

5296733

اخبار برگزیده

تازه ترین عناوین