وزیر نیرو: امسال ذره‌ای کم فروشی در برق نداشتیم

طبقه بندی خبر:

تاریخ انتشار: ۲۸ /مرداد/ ۱۴۰۴

امسال ذره‌ای کم فروشی در برق نداشتیم.

به گزارش توسعه گستر از باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌آبادی وزیر نیرو گفت: امروز آب طالقان به هشتگرد رسید باید منحنی مصرف به صورت نمایی به سمت پایین بیاید ما هیچ واحد بدون تعمیری نگذاشتیم بر همین است در برخی موارد رکورد زدیم.

او افزود: امروز جز چند کشور اول دنیا در طراحی و ساخت توربین گازی کلاس اف هستیم امسال ذره‌ای کم فروشی در برق نداشتیم و برق با بهترین کیفیت تحویل دادیم.

وزیر نیرو گفت: با اقدام های صورت گرفته اکنون آب سد طالقان به هشتگرد رسیده است اما این به معنای مصرف بی رویه نیست.

اخبار برگزیده

تازه ترین عناوین